כיצד אנו פועלים

איך אנחנו פועלים?

בעמל רב בניתם לחברתכם את התדמית הרצויה, והמותג שלכם נהנה ממוניטין חיובי (בין אם המותג הינו מוצר, או בן אדם). החדשות הרעות הן, שבעידן האינטרנט והצגת תוצאות החיפוש בזמן אמת, כל אחד יכול תוך דקות ספורות, לפגוע במוניטין שלכם. ביקורת צרכנים שלילית, טוקבק או פוסט בבלוג שנועד לפגוע בכם, כל אלה יכולים לטפס בקלות לראש דף תוצאות החיפוש ולגרום נזק ועוגמת נפש. ללא טיפול מקצועי, פרסומים שליליים אלו יכולים להישאר בדף הראשון לאורך זמן ולגרום לנזק מתמשך, גם אם אינם נכונים. ניהול מוניטין ובניית זהות איכותית יאפשרו לכם למזער את הנזק ואת משכו.

וכאן, אנחנו נכנסים לתמונה.

לכל השירותים שאנו מספקים, ולכל הפעולות שאנו מבצעים, יש תכלית ברורה: לבנות את הזהות החיובית של הלקוח ברשת ו/או לשמור על ההישגים שצבר עד היום.

השלב הראשון בניהול המוניטין הוא בניית האסטרטגיה. לכל לקוח נבנית אסטרטגיה אישית שמתאימה לו. אסטרטגיה זו נתפרת בהתאם לכל הפרמטרים הרלוונטיים (למשל, האופן בו הוא נתפס באינטרנט, הנכסים שצבר ברשת, האיומים והמתחרים), וכמובן, גם בהתאם למטרות, הרצונות והיעדים שהוא הציב.

לאחר שהאסטרטגיה הוגדרה, אנו עובדים במקביל במישורים שונים ומגוונים על מנת להוציא אותה לפועל בצורה היעילה והמדויקת ביותר.
סל הפעולות שאנו מיישמים בתהליך העבודה כולל טכניקות של קידום אתרים (SEO) ושיווק באינטרנט, בין היתר: בניית אתרי אינטרנט,בנייה וניהול של בלוגים, פעילות ברשתות החברתיות, השתתפות בקבוצות דיון, פורומים וקבוצות עסקיות, בניית וניהול פרופילים עסקיים, גיוס הצבעות גולשים, פרסום מאמרים מקצועיים, ניטור ביקורות צרכנים וזיהוי בעיות הדורשות טיפול של מחלקת שירות לקוחות, פרסום תמונות ברשת, הנחייה להפקת סרטונים והפצתם באתרי סרטים כמו יוטיוב.

בדרך כלל אנחנו נשתדל להיות אקטיביים, תמיד ננקוט באמצעי זהירות ובמידת האפשר נקדים תרופה למכה. חשוב לציין, שקל יותר להתמודד עם בעיות כאשר כבר קיים בסיס איתן ברשת. לכן, גם אם כרגע אין כל בעיה עם תדמית המותג, מומלץ להשקיע משאבים בבניית זהות חיובית ברשת – הניסיון המצטבר מוכיח שמדובר בהשקעה כדאית