האם קידום ממומן מתאים לך?

Google AdWords מאפשר לך לפרסם את מוצריך ו/או שרותיך במנוע החיפוש הגדול בעולם (למעלה מ – 92% מהחיפושים בארץ) בחלק הממומן. בשיטת תמחור של עלות לקליק (CPC) לקהל יעד ממוקד

Google AdWords מאפשר לך לפרסם את מוצריך ו/או שרותיך במנוע החיפוש הגדול בעולם (למעלה מ – 92% מהחיפושים בארץ) בחלק הממומן. בשיטת תמחור של עלות לקליק (CPC) לקהל יעד ממוקד. עצם זה שהמודעה מגיעה ישירות לגולשים המעוניינים בתכנים שלה הופך אותה ליעילה במיוחד ומתאימה לעסקים גדולים כקטנים.

חברות מקצועיות יכולות לעזור לך ב- 2 דרכים:
אם יש לך מסע פרסום ממומן שכבר רץ ואתה זקוק למישהו מקצועי שינהל לך אותו באופן יעיל ואפקטיבי או אין לך מסע פרסום אבל הגעת למסקנה כי הגיע הזמן… תצטרך לבנות  אחד או לפנות לחברה מקצועית התחום ולדרוש לקבל-

בניית אסטרטגיה שיווקית למסע פרסום, המבוססת על מטרותיך.
שקיפות מלאה
דו”חות פעילות מפורטים

חשוב לדעת ! שירותי SEO אינם מתאימים לכל אחד.  אם אין לך תקציב מיועד לשיווק באינטרנט אז תוכל לנסות לנהל את מסע הפרסום לבדך אבל חשוב לנהל זאת בצורה מושכלת ומבוקרת. בהצלחה !