זמן טעינת דף נחיתה

במהלך מרץ 2008 דיווח מגזין האינטרנט webpronews.com כי Google הפעיל פקטור חדש הבודק את זמן טעינתו של דף נחיתה.
זמן טעינת דף נחיתה משפיע על איכותו לפי Google
במהלך מרץ 2008 דיווח מגזין האינטרנט webpronews.com כי Google הפעיל פקטור חדש הבודק את זמן טעינתו של דף נחיתה.

נתון זה כמו גם שאר נתונים אחרים על דף הנחיתה ישפיעו על ה- QS (Quality Score) שהינו ציון האיכות של דף הנחיתה עובדה שתגרום להשפעה מיידית על מחירי המינימום עבור מילת מפתח בקידום הממומן (Google AdWords). המודעות יופיעו בעקבות מילה חיפוש או שאילתות חיפוש של הגולשים.
לטענת Google פרמטר זה נוסף למערכת פרמטרים הקובעים את איכותו של דף הנחיתה בכדי למנוע פגיעה בחווית הגלישה בעקבות טעינה איטית מדי של הדף שבו המידע אותו הגולש מבקש.

איך זה עובד?
ה- QS מחושב בכל פעם שמילת המפתח תואמת את מילת החיפוש שהגולש כתב במנוע החיפוש ז”א בכל פעם שיש למילת המפתח את הפוטנציאל לפתוח מודעה/דף נחיתה.
לסיכום- ככל שה- QS הוא גבוה יותר כך את/ה משלמים פחות והמודעה שלכם מוצבת במקום טוב יותר.