קידום אתרים במנועי חיפוש

קידום אתרים אורגני בגוגל ובמנועי חיפוש נוספים מאפשרת לעסקים קטנים וגדולים כאחד להגיע ללקוחות פוטנציאליים בארץ ובעולם כולו. מה זה אומר? כיצד עושים זאת? האם זה מתאים לכם?
בשנים האחרונות התחרות בין בתי העסק השונים עברה לזירה חדשה ולא כל כך מוכרת לרוב בעלי העסקים, לזירת האינטרנט. האינטרנט שינה לחלוטין את שיטות השיווק והמכירות הידועות שננקטו עד היום. 

האינפורמציה והמידע שהאינטרנט מספק יצרו לקוח חדש, לקוח אינטרנטי, יותר מעודכן, יודע בדיוק את מה שהוא מחפש ובאיזה מחיר הוא יכול להשיג את מה שהוא מחפש.

האינפורמציה והמידע שהאינטרנט מספק יצרו לקוח חדש, לקוח אינטרנטי, יותר מעודכן, יודע בדיוק את מה שהוא מחפש ובאיזה מחיר הוא יכול להשיג את מה שהוא מחפש.

כיום קל מאד לבנות אתר אינטרנט, כמעט כל אחד יכול באמצעות כלים פשוטים וחינמיים לבנות אתר בסיסי, לקנות סאב -דומיין ולעלותו ל”אוויר” בתוך כמה ימים .

ישנן שאלות רבות המטרידות עסקים הקשורות לתחום קידום אתרים אורגני:

האם אתם רוצים להגדיל את מחזור המכירות?
האם ברשותכם שירות ו/או מוצר מעולים אך החשיפה אינה אופטימאלית?
האם אתרכם אינו עונה במלואו על הצרכים העסקיים שלכם?
האם הוא בנוי בצורה נכונה ויעילה כדי שהוא יופיע במקומות ריאליים במנועי החיפוש (כגון גוגל) תחת מילת/ות מפתח המגדירה/ות את העסק/מוצר/מיקום הספציפי של העסק שלך?
האם קידום אתרים בכלל נחוץ לעסקים קטנים?
האם צריך או ניתן להשתמש בקידום אתרים תוך כדי בניית האתר ?
האם אפשר להשתמש בקידום אתרים אחרי שהאתר עלה כבר לאוויר?
האם קידום זה תהליך יקר? האם בתור עסק קטן אני יכול לשלם על קידום אתרים?

ניהול מוניטין באינטרנט וקידום אתרים בגוגל – כיצד זה עובד?

קידום אתרים מקצועי הינו הבסיס לפעילות של ניהול מוניטין ובניית זהות באינטרנט. הטכניקות של קידום אתרים ושיווק באינטרנט מאפשרות לבנות נכון זהות, אך אין זה מספיק. חשוב לדעת להתנהל נכון ברשת הדינאמית ולנצל את המומנטום היכן שאפשר.

הקשר בין קידום בגוגל לבין ניהול מוניטין באינטרנט

כיצד מדרגים מנועי החיפוש אתרים ברשת? מדוע תקבלו אתר מסוים עבור חיפוש כלשהו, ואתר אחר לא יופיע כלל? יש לכך סיבות רבות. המומחיות שלנו היא למקסם בשיתוף פעולה מלא עם לקוחותינו את הופעת האתר/הבלוג באינטרנט. הצעד הראשון הוא להביא את האתר לידי כך שיהיה ראוי להיות מדורג גבוה בדף תוצאות החיפוש.

בישראל, כאמור למעלה מ – 93% מהחיפושים ברשת מתבצעים במנוע החיפוש גוגל. מדי שנה, תקציבי הפרסום והשיווק המופנים לאינטרנט עולים ועולים ולא בכדי. כיום, מחלקות השיווק מבינות או מתחילות להבין את כוחה של הרשת ומגיבות בהתאם. מי שידע לזהות בעבר את חשיבות נוכחותו באינטרנט ו”להיות שם” באופן מקצועי, קוטף כיום את הפירות. עבור מי שמצטרף רק עכשיו לחגיגה – אין זה מאוחר מדיי אם עושים זאת נכון.

כדי להיות מדורג גבוה במנועי החיפוש ובכדי להיות “ראשונים בגוגל” חייבים להתייחס לפרמטרים רבים הקשורים לעבודת הקידום: האתר צריך להיות בנוי נכון ומותאם למנועי החיפוש, התכנים באתר צריכים להיות מותאמים לגולשים כמובן אך עדיין לדבר בשפת מנועי החיפוש,הקישורים לאתר ממקורות חיצוניים צריכים להיות איכותיים ומגוונים והאתר צריך להיות חי ושוקק באופן שמביא ערך מוסף לגולשים. אם פועלים נכון בכל המישורים האלה ועוד, מנועי החיפוש יגיבו בהתאם. הבסיס לעבודה מקצועית הינה להבין את צרכי החברה, את ייעוד האתרולדעת להתאים זאת למה שאנשים באמת מחפשים ברשת. לשם כך חשוב לבצע מחקר מילות מפתח המשלב את מטרות האתר עם מטרות הגולשים, כבסיס לעבודת קידום אתרים בגוגל באופן מקצועי.