ניהול מוניטין לפוליטיקאים

האינטרנט עמוס במידע שלילי עליכם?

רוצים לשלוט או לשנות את מה שכותבים עליכם באינטרנט?

ניהול מוניטין לבניית זהות חיובית באינטרנט- הפיתרון המושלם עבורכם!

לא רואים אתכם מספיק באינטרנט?

האינטרנט עמוס במידע שלילי עליכם?

רוצים לשלוט או לשנות את מה שכותבים עליכם באינטרנט?

ניהול מוניטין לבניית זהות חיובית באינטרנט – הפיתרון המושלם עבורכם!

 

למה צריך ניהול מוניטין לבניית זהות חיובית באינטרנט?

 

כל אחד יכול לכתוב כל דבר באינטרנט ללא צנזורה ובעילום שם-
אנשים מהאופוזיציה או אנשים שאיכפת להם יכולים להעלות מידע שלילי וזה מה שהגולשים יראו.
המידע באינטרנט אינו ניתן למחיקה-
מה שקיים באינטרנט – נשאר שם לנצח כמו קעקוע. באינטרנט אין כפתור Delete. אי אפשר למחוק, אבל אפשר להציג תכנים חיוביים על פני תכנים שליליים.
האינטרנט נתפס אמין- אנשים מאמינים למה שהם קוראים באינטרנט פי 5 מכל מקור מידע אחר. כדאי לנצל את הפלטפורמה הזו לחיוב.
האינטרנט מהווה מקור מידע ראשוני- אין כמו הרושם הראשוני!
רוב האנשים מבצעים חיפוש באינטרנט טרם פגישה חשובה. ומי שעדיין לא, יעשה זאת בעתיד הקרוב.

המידע באינטרנט זמין לכ-ו-לללם.
השתמשו במידע הזה בתבונה על מנת להציג עצמכם בחיוב, להציג את פועלכם ומעשיכם החיוביים למען הקהילה.
זה הזמן להיות אקטיבי! להגן על המוניטין והתדמית שלכם באינטרנט כמו שאתם רוצים שתצטייר בעיני הציבור. אסור לכם לתת למתחרים שלכם לבנות לכם את התדמית באינטרנט.

ניהול מוניטין לבניית זהות חיובית באינטרנט – הפיתרון המושלם עבורכם!

 

ניהול מוניטין על טלפונים חכמים

 

איך נאסף המידע אודותיכם באינטרנט?

חשוב לזכור כי כל אחד יכול לכתוב כל דבר באינטרנט והמידע הזה אינו נמחק מהאינטרנט, הוא נשמר לנצח.

כשמדובר במוניטין ויחסי ציבור באינטרנט, הזירה התקשורתית האינטרנטית מעמידה בפני כולנו אתגרים לא פשוטים ופועלת בכללי משחק שונים לחלוטין ממה שהכרנו. העיתון של היום ימצא את דרכו לסל המחזור כבר מחר, והאייטם הבעייתי בטלוויזיה יישכח בשנייה בו יופיע האייטם ‘החם’ הבא, אבל באינטרנט הכול נשמר. מנוע החיפוש הדומיננטי, יקפיץ שוב ושוב את אותם פרסומים שליליים לכל מי שמחפש מידע עליכם – ומה שגוגל אומר עליכם, זה מה שכולם רואים ומאמינים. . . בין אם זה משקף את המציאות ובין אם לאו.

יש מה לעשות בעניין! להיות אקטיביים! גם אם אין עליכם מידע שלילי מומלץ להקדים תרופה למכה ולייצר זהות חיובית מבעוד מועד. ואם כבר עכשיו יש עליכם פרסומים שליליים, צריך לטפל בהם בדחיפות.

ניהול מוניטין לבניית זהות חיובית באינטרנט – הפיתרון המושלם עבורכם!

 

“ניהול מוניטין בע”מ” – לבניית זהות חיובית והגנה על המוניטין שלכם ברשת

אנו בחברת ניהול מוניטין בע”מ, מתמחים בחיזוק המוניטין שלכם באינטרנט תוך בניית זהות חיובית המשקפת את התדמית הרצויה לכם. פרסומים חיוביים אודותיכם, המנוהלים על ידינו, ידחקו לעומק הרשת את האזכורים השליליים אודותיכם במידה וקיימים, כך שדף התוצאות הראשון בגוגל יכיל בסופו של דבר, את התוצאות המחמיאות ביותר שלכם.
אודותינו
ניהול מוניטין בע”מ, הינה חברה מקבוצת סאו סימפל, החברה המובילה בתחום שיווק וקידום אתרים באינטרנט בישראל. בתחום קידום האתרים החברה היום יודעת לזהות מה אנשים מחפשים באינטרנט ובדרך זו לתת להם את המענה לצורך. ניהול מוניטין בע”מ יודעת לאתר את המיתוג השלילי והמסרים השליליים הקיימים באינטרנט לגבי כל פונקציה ובמקומם להוביל מסרים חדשים, מסרים חיוביים, וזאת על ידי ניסיון של שנים ובשמירה על דיסקרטיות מלאה.
ניהול מוניטין לבניית זהות חיובית באינטרנט – הפיתרון המושלם עבורכם!

 

למה חשוב ניהול מוניטין ובניית זהות חיובית באינטרנט במגזר הציבורי?

1. האינטרנט מהווה אמצעי מדיה מוביל- 41% מהזמן הישראלים מבלים באינטרנט, 8.3 שעות ביום, 38 שעות בשבוע. המידע בו עצום ואנחנו צורכים אותו.
2. עולם האינטרנט מאפשר לכל אחד בין אם בתמימות ובין אם במזיד להשמיץ ולהרוס מוניטין באמצעות מספר הקלקות של העכבר ובאלמוניות מוחלטת.
3. כדי לזכות בבחירות במאה ה – 21, ניהול מוניטין ובניית זהות באינטרנט הינה חיונית.
4. אנשים רבים עוקבים כיום אחר פוליטיקאים ונבחרי ציבור ברשת. כל שצריך לעשות הוא להקליד את שם האדם ומה שמתקבל הוא רשימה ארוכה של תוצאות חיפוש הכוללות מידע עצום (לעיתים של עשרות שנים) אודות אותה אישיות מבוקשת. כדאי מאוד שהמידע הזה יציג אתכם באור חיובי ומפרגן.

אסטרטגיית ניהול מוניטין לפוליטיקאים

נתונים אודות ניהול קמפיין פוליטי באינטרנט:

כשמדברים על קמפיין פוליטי, לאינטרנט יש כוח עצום והכוח הזה גדל וגדל מדי שנה.
91% מהגולשים מדווחים כי הם עושים מחקר באינטרנט לפני שבוחרים בשירות כלשהו.
סקר לאחר הבחירות שנערך בפרינסטון ע”י צוות המחקר, העלה את הנתונים הבאים:
55% מהמבוגרים חיפשו מידע מעודכן אודות המועמדים במהלך הבחירות לנשיאות ב – 2008.
18% מהגולשים הביעו את דעתם על המועמדים והקמפיינים שלהם באתרי מדיה חברתית ובלוגים.
45% מכל משתמשי האינטרנט צפו בסרטון וידאו מקוון אודות הקמפיין או המועמדים.
שליש מהגולשים העבירו הלאה מידע בעל אופי פוליטי לאנשים אחרים.
83% מהמצביעים בגילאי 18-24 יש פרופיל ברשת, ושני שליש מהמצביעים הצעירים נטלו חלק בקמפיין הפוליטי שעלה במדיה החברתית בבחירות 2008.
ישראל אומנם עדיין לא ארה”ב אך אנו מתקרבים לשם בצעדי ענק. חשיבה עתידית תשיג תוצאות מהירות ואפקטיביות גבוהה בהרבה מגישה פאסיבית וזה יכול להיות ההבדל בין ניצחון לכישלון.

 

ניהול מוניטין ובניית זהות חיובית באינטרנט- איך עושים את זה?

בבחירות רבות, ניצחון מושג בהפרש של מעט קולות. אסור למועמדים לוותר על קולות שיגיעו דרך האינטרנט.
כדי לבנות זהות חיובית באינטרנט יש לבצע את הפעולות הבאות:
להעלות מידע חיובי רב אודות הקמפיין, פועלו של האדם והפרופיל האישי שלו, שיעפיל על השלילי. זה אומנם לוקח זמן, לכן יפה שעה אחת קודם- אך משתלם ביותר.
להתאים את האתר ואת הבלוג (אם יש, ואם אין – לשקול לעשות), לאדם ולרכוש את הדומיינים (הכתובות באינטרנט) המתאימים לשם כך במידה ואין.
לבנות פרופיל באתרים מובילים כמו פייסבוק, יוטיוב, טוויטר, לינקדאין ועוד.
לקדם את המידע החיובי בטכניקות של קידום אתרים (SEO) ושיווק באינטרנט.
לבצע את העבודה באופן מקצועי ואפקטיבי באמצעות חברה המתמחה בתחום ניהול מוניטין באינטרנט.

 

אומנם המועמד לא שולט בהשמצות המפורסמות נגדו, אולם חשוב להבין כי ניתן וחיוני לנקוט בגישה אקטיבית כדי לשלוט בתוצאה הסופית. בין אם המועמד מבקש להיבחר לרשות מקומית או לראשות הממשלה, ניהול מוניטין באינטרנט, ניהול הפרסומים ברשת וניטור לאיתור פרסומים שליליים אודות המועמד או נבחר הציבור נהיו הכרחיים ועשויים להכריע לטובת ניצחון או כישלון של קמפיין פוליטי.
אנחנו, בחב’ ניהול מוניטין בע”מ יכולים לעשות זאת עבורכם. בין השירותים אותם אנו מציעים- ניהול מותג פוליטי או ציבורי, דחיקת מוניטין שלילי ע”י חיזוק המוניטין החיובי (באמצעים כשרים בלבד!), חיזוק מותג, ניטור פעילות ברשת, בניית זהות חיובית, בניית מותג באמצעות ניהול מוניטין שוטף ועוד.

 

ניהול מוניטין בע”מ – התקשרו עוד היום! 09-9584438 או שלחו מייל ל- info@mro.co.il