אסטרטגיית ניהול מוניטין

חדשות טובות! אמנם אין ביטוח המכסה השמצות ברשת אבל בהחלט ניתן היום לבנות אסטרטגיית ניהול מוניטין באינטרנט שיכולה לא רק להגן על מוניטין החברה אלא, גם לעזור בבניית מיתוג העסק. עסקים אשר השקיעו באסטרטגיית ניהול מוניטין החזירו את השקעתם די מהר בכך שהם גם שיפרו ללא הכר את הופעתם בדפים הראשונים של גוגל.

מהי אסטרטגיה? אסטרטגיה היא קביעת מטרות ובחירת דרכי פעולה למימושן.

בבסיס רוב העסקים שלנו ישנו חלום או חזון להקים את העסק המושלם, שמצד אחד ייתן פרנסה טובה ומצד שני יגרום לנו לקום כל בוקר עם אנרגיה חיובית. יש לזכור שהקמת עסק היא דבר יקר! בין אם זה כסף המושקע בעסק לרכישות שונות, ביטוחים וכדומה ובין אם בזמן האינסופי שאנו משקיעים בו (זמן=כסף).

בהקמת עסק יש לחשוב על משתנים רבים, בין היתר, על שיווק ועל מתחרים. כיום, בעידן האינטרנט, התחרות היא אף קשה יותר! בעבר, מתחרים יכלו לפגוע במוניטין העסק שלך באוזני הלקוחות בלבד ואילו היום, לעיני העולם כולו ברשת האינטרנט.

תתארו לכם שכמו שיש ביטוח נגד גניבות, פריצות וחבלה שעבורו אתם משלמים מדי חודש, היה יכול להיות לכם ביטוח נגד השמצות ופגיעה במוניטין באינטרנט! לא הייתם מוכנים לקנות ביטוח מעין זה? רק כדי לנהל את העסק שלכם מבלי לדאוג גם לזה?

חדשות טובות! אמנם אין ביטוח המכסה השמצות ברשת אבל בהחלט ניתן היום לבנות אסטרטגיית ניהול מוניטין באינטרנט שיכולה לא רק להגן על מוניטין החברה אלא, גם לעזור בבניית מיתוג העסק. עסקים אשר השקיעו באסטרטגיית ניהול מוניטין החזירו את השקעתם די מהר בכך שהם גם שיפרו ללא הכר את הופעתם בדפים הראשונים של גוגל.

www.myreputation.co.il

שלושה צעדים לבניית אסטרטגיית ניהול מוניטין באינטרנט:

1. פיקוח על המידע שקשור אליכם באינטרנט- מתי פעם אחרונה בדקתם במנועי החיפוש על העסק שלכם? על המוצרים שלכם? או על שמכם כבעלי העסק? לפני בניית אסטרטגיית ניהול מוניטין חשוב מאד לבדוק את המוניטין העכשווי שלכם בכדי שתוכלו לראות אם האסטרטגיה שבניתם אכן עובדת.

2. תוכן- גוגל כמו שאר מנועי החיפוש ניזונים מתוכן. התוכן חייב להיות איכותי, ברור, מפוקס מטרות עם מילות מפתח ייעודיות וכמובן מקורי ( יש להמנע מכפל תוכן- לא ניתן להעתיק תוכן מילה במילה ממקום אחר). להרבה מאד עסקים אין את הזמן, הסבלנות או האפשרות לעשות זאת לכן הם פונים לחברות לניהול מוניטין שיעשו זאת עבורם.

3. מעורבות מקצועית באינטרנט- בניגוד למעורבות פרטית באינטרנט! חשוב מאד לזכור! כל דבר שאתם עושים במדיות החברתיות השונות עלול לשמש אתכם אבל גם לקום נגדכם!! לכן, בכל מה שקשור לעסק שלכם, עליכם להיות מקצועיים! גם כאן התוכן חשוב ביותר (ראה לעיל). אל תפרסמו שום מידע שמתחרים יכולים להשתמש בו נגדכם.

המלצה– יש שלל של מדיות חברתיות היכולות לעזור לכם, היום נמליץ על Linkedin שהינה רשת חברתית המיועדת לאנשי עסקים –השתמשו בה בתבונה ותגיעו לפלח שוק איכותי היכול לעזור לקידום עסקכם.

חב’ ניהול מוניטין תשמח לייעץ לכם בבניית אסטרטגיית ניהול מוניטין של עסקכם !

אנחנו בחברת ניהול מוניטין באינטרנט נשמח לעזור לכם בכל מידע נוסף – www.mro.co.il