חשיבותו של טוויטר

טוויטר – ציוץ אחד קטן ושינוי משמעותי בהכנסות

אין ספק כי המרחב הווירטואלי של היום שופע מגוון עצום של אפשרויות פרסום נהדרות לבעלי עסקים וחברות. דבר זה ניתן לראות גם ברשתות החברתיות השונות. ואכן, לבתי עסק רבים יש דפי משתמש, קבוצות, דפי אוהדים ועוד. אחת מהרשתות החברתיות שפותחו לאחרונה הנה טוויטר. גם רשת זו מאפשרת יתרונות מרובים המסייעים בקידום אתרים מוצלח ושיפור ניהול מוניטין באינטרנט. בדומה לרשתות חברתיות אחרות, היא מציעה מגוון כלים איכותיים לניהול מוניטין באינטרנט כגון שיתוף תכנים, איסוף מידע אודות העדפות הלקוחות ועוד. יתר על כן, הייחודיות של טוויטר מאפשרת לתפוס הזדמנויות נדירות בזמן אמת. יתרונות אלו ורבים אחרים גורמים לכך שטוויטר יכולה להעצים ניהול מוניטין באינטרנט. על מנת שגם אתם תוכלו להיעזר בכלי חיוני זה, ריכזנו עבורכם מידע קצר אודות טוויטר והשפעתה על ניהול מוניטין באינטרנט. ניהול מוניטין באינטרנט-טוויטר

 

מה זה בעצם טוויטר?

טוויטר הנה רשת חברתית המאפשרת ליצור ולקבל הודעות המכילות עד 140 תווים. בצורה זו, משתמש יכול לכתוב הודעות (Tweets) ולשלוח למשתמשים אחרים. כמו כן, המשתמש יכול לעקוב אחר הודעות של משתמשים אחרים ולקבל עדכון שלהם באופן תמידי. הרעיון העומד מאחורי הרשת הוא לקבל בזמן אמת עדכון לגבי מעשיהם של המשתמשים האחרים. אלמנט זה אולי אינו כה חיוני עבור משתמשים פרטיים, אך עבור עסקים וחברות הוא יכול ליצור הזדמנויות חד פעמיות.

 

כיצד טוויטר יכול לייעל ניהול מוניטין באינטרנט?

רשת חברתית זו יכולה לסייע באופן ניכר לקידום אתרים ולשבח ניהול מוניטין באינטרנט במספר אופנים. ראשית, אמנם מדובר בתכנים קצרים, יחסית אל כלים אחרים במדיה החברתית, אך עדיין מנועי החיפוש יכול לזהות אותם כאיכותיים, לדרג את האתר המפרסם אותם במקומות גבוהים יותר בדפי התוצאות ולחשוף אותו לקהל גולשים רחב יותר. שנית, טוויטר מאפשר ליצור תקשורת אישית יותר עם קהל הלקוחות. על ידי כך ניתן לשתפם במידע מועיל, לשאול לחוות דעתם לגבי מוצרים למיניהם ולהציע הטבות אטרקטיביות. כמו כן, טוויטר מאפשר לאסוף מודיעין עסקי לגבי הצרכים והרצונות של הלקוחות. לדוגמא, כאשר אנשי עסקים בניו יורק הודיעו בטוויטר כי הם משתוקקים לגלידה, חברת “טייסטי דילייט” הקשיבה ומילאה את מבוקשם. מעבר לכך, טוויטר מאפשרת ליהנות מהזדמנויות בזמן אמת, בין אם מדובר באיש עסקים המצטרף לפגישה ספונטנית ובין אם מדובר בחברת גלידות המזהה צורך מסוים.

 

דרכים לשיפור ניהול מוניטין באינטרנט באמצעות טוויטר

טוויטר מאפשרת מגוון עצום של אפשרויות בכל הנוגע לקידום אתרים ולייעול ניהול מוניטין באינטרנט. לפניכם אסופת עצות שתסייע לכם לעשות זאת בצורה טובה יותר:
* הקפידו על תכנים איכותיים ומושכים – מעבר לחיוניות איכות התכנים לקידום במנועי החיפוש, התכנים האטרקטיביים יכולים למשוך משתמשים נוספים ולהשאיר את אלו שכבר ישנם. לכן, מומלץ להציע להם הטבות, הנחות ומבצעים ייחודים, ואף שוברים מיוחדים המיועדים רק למשתמשים בטוויטר.
* שילוב קישורים לאתר ולבלוג – כדאי להציב בפרופיל המשתמש קישור לאתר ולבלוג המקצועי שלכם. בצורה זו תמשכו את לקוחותיכם אל האתר עצמו ואל המידע הנרחב יותר המופיע בבלוג.
* הקשיבו ללקוח – טוויטר מאפשרת לכם להתרכז שוב בלקוח ולהוכיח לו מדוע אתם יותר טובים מאחרים. באמצעות הקשבה ושירות אדיב תוכלו להפוך כל משתמש לא מרוצה למשתמש נאמן המושך לקוחות נוספים. לכן, מומלץ לענות על כמה שיותר פניות תוך שמירה על טון “בגובה העיניים”. 
* בקשו משובים – כדאי לתעל את היתרון של טווטר לקבלת תשובות בזמן אמת ולבקש מקהל הלקוחות את חוות דעתם על מוצרים שכרגע הושקו.
* היעזרו במקצוענים – ניהול מוניטין באינטרנט אמנם יכול להשתפר פלאים באמצעות טוויטר, אך מהלך שגוי יכול להרוס אותו במהירות. לכן, כדאי להיעזר במקדמי אתרים מקצועיים שיוכלו להפוך את האלמנטים הייחודיים של טוויטר ליתרונות שלכם.

 

לסיכום, באמצעות הרשת החברתית טוויטר ניתן לשפר באופן ניכר ניהול מוניטין באינטרנט. באמצעות השימוש בכלים השונים שרשת זו מציעה ותוך היעזרות במקדמי אתרים מומחים, תוכלו ליצור קהל לקוחות גדול יותר, להעפיל את אתרכם במנועי החיפוש ולהתבלט מעל המתחרים.

 

על פעילותנו – “ניהול מוניטין באינטרנט בע”מ”

צוות אנשי מקצוע בעלי ידע וניסיון רב בתחום קידום אתרים. בזכות הבקיאות והניסיון של מקדמי האתרים שלנו, תוכלו למנף את כוחו של טוויטר, ליהנות מקידום אתרים פרודוקטיבי כדי לנהל בצורה טובה יותר את המוניטין באינטרנט. אם הנך זקוק להדרכה ולעזרה ביצירה וניהול מוניטין ברשת, הנך מוזמן ליצור קשר עם הצוות המקצועי.