כל מה שרציתם לדעת על מילות מפתח

כיום, כל חברה ובית עסק יודעים כי בכדי להתבלט מעל פני שאר המתחרים בתוך המרחב הווירטואלי, יש לחשוף את האתר לכמה שיותר גולשים. אמנם ישנן דרכים רבות המסייעות בקידום אתרים ובשיפור ניהול מוניטין באינטרנט, אולם בסופו של דבר כולן מתבססות על דבר אחד – מילות מפתח. מילות מפתח יכולות להרים ולהפיל אתר שלם, פשוטו כמשמעו. הסיבה העיקרית לכך שכל חיפוש במנועי החיפוש השונים מתבסס על מילות מפתח מסוימות. במידה ואתרכם יכלול מילים אלו – הצלחתם להגיע אל הגולש הממוצע. במידה ולא – פספסתם הזדמנות נהדרת. עקב כך, למילות המפתח יש חשיבות מהותית ביצירת ניהול מוניטין באינטרנט שהנו מבוסס וחזק. ניתן לדמות מילים אלו לשלבים בסולם המוניטין. ככל שהמילים יהיו חזקות וכדאיות יותר, כך הסולם יהיה יציב יותר, בזמן שאתרכם ינסוק מעלה. במאמר זה ריכזנו עבורכם מידע קצר אודות מילות המפתח והדרכים לבחור את המילים הטובות ביותר, על מנת שגם אתם תוכלו ליצור סולם יציב וחזק במרחב הווירטואלי.

מה זה מילות מפתח?
לפני שנבחן אילו מילות מפתח הן הכדאיות ביותר, כדי להגדיר מהן מילות מפתח. מילות מפתח (Keywords) הן ביטויים הקשורים לתחום בו האתר עוסק, אותם מבקשים להבליט לעיני הגולשים המחפשים מידע מסוים במנועי החיפוש. מעבר לכך שמילת המפתח צריכה להיות קשורה לתחום האתר, היא צריכה להיות פופולארית במידה, כאשר אין עליה תחרות גדולה מדי עם אתרים אחרים בתחום.

מקורות למציאת מילות מפתח
בכדי שמילות המפתח ישפרו ניהול מוניטין באינטרנט הן חייבות להיות קשורות באופן ישיר לתחום בו האתר ובעל העסק פועלים. לכן, הדרך הטובה ביותר למציאת מילות מפתח היא באמצעות בעל העסק עצמו. על ידי הכנת רשימה או בשיחה מול בעל העסק ניתן להגיע לכדי רשימה נאה של מילות מפתח. מקור איכותי נוסף הוא בדיקת אתרי המתחרים. אין מדובר בהעתקה, אלא בחינה מדוקדקת של מילות המפתח בהן המתחרים מרבים להשתמש ולנסות ולמצוא להן ביטויים חלופיים. דרך נוספת היא באמצעות גוגל המציע כלי למציאת מילות מפתח, בהתאם לתחום האתר.

אילו מילים יובילו לשיפור ניהול מוניטין באינטרנט?
ישנן מספר דרכים לבחירת מילים כדאיות, כמובן בהתאם לתחום בו האתר שלכם פועל. ריכזנו עבורכם את העיקריות שבהן:
גם אם למראית עין ניכר כי מילות מפתח בודדות יגרמו להצלחת האתר, האמת היא אחרת. ככל שהביטוי הנו מפורט יותר, כך הסיכוי למכירת המוצר הנו גדול יותר. מומלץ ליצור ביטויים בעלי 2 עד 4 מילים אשר יספקו תוצאות חיפוש טובות יותר.
הקפידו ליצור ביטויים מובילים וביטויים משניים, הקשורים אליהם. בצורה זו תקבלו מבחר גדול יותר של אפשרויות, תוך שילוב אל הביטויים העיקריים.
מומלץ שלא לשלב ביטויים עם שגיאות כתיב. גם אם אחת מאפשרויות הגולשים היא לחפש במנועי החיפוש ביטויים עם שגיאות כתיב, לא הייתם רוצים שהם ימצאו אצלכם תכנים עם שגיאות.
מומלץ ליצור רשימות ביטויים הקשורים גם לעונות ולמגמות בשוק, מאשר באלמנטים שאינם משתנים כל השנה. ניתן למצוא מילות מפתח כאלו באמצעות גוגל טרנדס.
אמנם ניתן לבחור מילות מפתח באופן עצמאי, אולם רצוי להיעזר במקדמי אתרים מקצועיים שיוכלו לנווט בצורה טובה יותר בתוך ים האפשרויות, בין אם בתחום מילות המפתח עצמו ובין אם ביתר הכלים האפקטיביים המוצעים על ידי המרחב הווירטואלי. באמצעות מומחי קידום אתרים תוכלו לקדם את אתרכם בצורה טובה יותר ולשפר ניהול מוניטין באינטרנט.

לסיכום, אין זה משנה מהו התחום בו אתם ואתרכם עוסקים, בחירת מילות מפתח איכותיות, שאינן נפוצות יותר מדי, ישפרו באופן ניכר ביותר את ניהול המוניטין באינטרנט. תוך הסתייעות במומחי קידום, בחינת המילים הטובות לתחום שלכם ושיבוצן בתכני האתר, תוכלו לפרוץ את דרככם במרחב הווירטואלי ולהעפיל יחסית אל המתחרים.

על פעילותנו – “ניהול מוניטין באינטרנט בע”מ”
צוות אנשי מקצוע בעלי ידע וניסיון רב בתחום קידום אתרים. בזכות הבקיאות והניסיון של מקדמי האתרים שלנו, תוכלו ליצור מאגר מילות מפתח איכותיות, ליהנות מקידום אתרים פרודוקטיבי וכדי נהל בצורה טובה יותר את המוניטין ברשת. אם הנך זקוק להדרכה ולעזרה ביצירה וניהול מוניטין ברשת, הנך מוזמן ליצור קשר עם הצוות המקצועי.